So. Nu bin isch da. Dat is ja sooo ungerescht, dat, wenn man ne schöne Abend hatte, der näxte Tach, zu fuffzisch Prozent im Eimer is. Jut, et wor spät un der Wing wor lecker ... Un nachher fahr isch ming Multikulti-Famillich besöke. Also wir sind Bosnisch-Asiatisch-Deutsche Lück und wedde jrieschisch esse jonn. Drickes deshalp musst du hück koche.
Also ich hätte gern je eine Kugel Schoko, Vanille, Pistazie, Haselnuss und Stracciatella mit viel Krokant und Mandelsplitter, ein paar frische Erdbeeren dabei, ein bisschen Schokosauce und ne halbe Flasche Eierlikör drüber büdde.
Morjen, Liebschen. Also hück jit et Rievkoche [= Reibekuchen], Ädäppelschloot [= Kartoffelsalat], Bockwoosch und Julaschzupp. Fehlt nur noch dat Pittermännsche [= Fässchen Kölsch]. E lekker Bier jezapp is doch jemötlischer un besser wi us de Fläsch!
deet sich dat nit "als wie uss dä Fläsch" schänge?
Ävver dat hört sich joot ahn...isch kumme und bring a Pittermännche mett....
häst de och Schwatzbrut vür die Rievkoche? un Appeltütt (Apfelmus)? ich dun die Dinger levver kalt esse und deck nitt su dünne Denger wo mer dä Express durchlesse kann.....
Zum Runterkommen von dem ganzen Gezänk: Gerd Köster / The Piano has been drinking En d'r Nohbarschaff
Dä Speck zänk die Eier En d`r Teflon Pann Un dä Möpp vun dä Jaby Bläff mich dauernd blöd ahn Un die Türke Pänz klingele Müsje am Daach Un die bedressene Baustell Weck mich morjens öm Aach
En d`r Nohbarschaff
Nevvenahn es en Huhzick E Huus wigger wohnt dä Schäng Dä wor 6 Johr en Mehrheim Dä bütz nur noch de Wäng Un dä Jlascontainer es voll met Papier Un wenn mieh Rad falsch jepark es Dann kütt stekum de Schmier
En d`r Nohbarschaff
Dä Hure Bään tritt singe Bullterrier platt Un die Pänz hann hück Spass Met däm Fuzzy jehatt Un de Mamm brööt ihr Fritte Un laach dobei Un dä Kuckucksmann kritt sing Tour Nit op de Reih
En d`r Nohbarschaff
Die Bergheimer Hipp Die es jrundlos joot drop Un dä Platzhirsch däät schnuuve Un dä Weet dä pass op Un dä Arzt hät däm Didi die jääl Kaat jezeich Un dä Hein süff sich fädich Jo dä fällt baal vum Fleisch
Zitat von XeonOh du liebe Güte, ich kann diesen Dialekt nicht einwandfrei entziffern. Könnt ihr nicht einen Übersetzer engagieren?
Die müssen so schreiben weil sie nichts anderes zu bieten haben Xeon. Ist aber auch nicht so wichtig. Ihre unter höchsten Anstrengungen in hochdeutsch verfassten Beiträge kann auch keiner entziffern. So sind Drickes und Flotti nun mal. Nehmen wir sie so wie sie sind.